Все буде Україна!

Ми працюємо у воєнний час. Усі замовлення своєчасно обробляються та відправляются у доступні регіони.

Гарантія

Всі товари проходять подвійне тестування: під час вступу на наш склад і безпосередньо перед відправкою покупцю.

Будь-який товар, який не підлягає тестуванню, проходить процедуру ретельного огляду. На всі групи товарів поширюється гарантія від 3 місяців до 12 місяців з дня отримання товару покупцем, на різні групи товарів термін гарантії вказаний у характеристиці товару.

Продавець зобов'язується безкоштовно усунути дефекти товару через ремонт або заміну на аналогічний товар за умови, що дефект виник з вини Продавця або є виробничим шлюбом протягом гарантійного терміну.

Взаємини між Продавцем та Покупцем регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».

Гарантійні зобов'язання не поширюються у таких випадках:

- несправностей, спричинених порушенням правил транспортування, зберігання, експлуатації або неправильною установкою;

- ушкодження, спричинені потраплянням всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо;

- товарів, що мають зовнішні дефекти (явні механічні або термічні ушкодження, тріщини, зламані контактні групи та/або рознімання) будь-якого елемента товару;

- якщо кількість бітих (непрацюючих) пікселів матриці відповідає стандарту ISO 13406-2;

- Настання форс-мажорних обставин (пожежа, повінь, землетрус та ін) або впливу випадкових зовнішніх факторів (перепади напруги в електричній мережі тощо).

Ми цінуємо своє ім'я, надійного та якісного постачальника якісних товарів, та приділяємо підвищену увагу будь-якому Вашому зверненню.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Гарантійний відділ у місті Київ працює з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00.
  • Гарантія забезпечує клієнту право отримати гроші, безкоштовний ремонт або відповідну заміну для бракованого товару.
  • Кожна позиція має певний гарантійний термін, зазначений у відповідному талоні.
  • Товар, що має гарантію, яку підтримує виробник, ремонтується в спеціальних сервісних центрах. Він позначається у гарантійному талоні спеціальною міткою "С/Ц".
  • Реалізуючи комплектуючі, компанія несе відповідальність за працездатність кожної з них, проте не відповідає за спільну роботу.
  • Компанія не надає гарантії сумісності реалізованої продукції з технікою, яка є у клієнта або придбана у третьої особи.

Прийняття товару для гарантійного обслуговування

  • Товар може бути прийнятий для гарантійного обслуговування тільки в комплектації, в якій був реалізований.
  • Товар повинен комплектуватися гарантійним талоном та документом про оплату.
  • Товар приймається для гарантійного обслуговування разом із заповненим формалізованим супровідним листом, що несе інформацію про найменування товару, а також його можливу несправність. Він заповнюється спеціалістом гарантійного відділу, після чого підписується клієнтом.
  • Здаючи товар для гарантійного ремонту, клієнт отримує бланк замовлення за підписом представника гарантійного відділу.

Проведення гарантійного обслуговування

  • Під час гарантійного обслуговування виявляється несправність товару, після чого проводиться гарантійний ремонт.
  • Товар, переданий клієнтом фахівцям гарантійного відділу, потрапляє на безкоштовне зберігання.
  • Максимальний термін гарантійного ремонту становить 45 днів.
  • Клієнт повинен забрати товар протягом п'яти місяців після завершення гарантійного ремонту. Якщо цього не сталося, то після закінчення терміну за кожний день зберігання нараховується вартість, що дорівнює 5% вартості товару. У разі, якщо вартість зберігання перевищує вартість товару, його ціна йде у рахунок оплати послуг із зберігання. Відповідно, клієнту товар не видається.
  • Комплектація товару при видачі з гарантійного відділу збігається з комплектацією при здачі в ремонт.
  • Для отримання товару з ремонту клієнт має пред'явити бланк замовлення, виданий йому при передачі техніки гарантійному відділу.
  • Якщо під час огляду товару було виявлено приховані дефекти, що виникли з вини клієнта, товар повертається без гарантійного обслуговування.

Причини відмовитися від гарантійного ремонту

Гарантійний ремонт поширюється на:

  • Товар, що має пошкодження, спричинені неправильними умовами зберігання, використання та транспортування, а також експлуатацією в умовах, не передбачених виробником.
  • Товар, що вийшов з ладу внаслідок стихійного лиха або стрибків напруги в мережі.
  • Товар, що має сліди теплових або механічних пошкоджень.
  • Товар із пошкодженими, віддаленими або переклеєними заводськими серійними номерами.
  • Товар, що має сліди попадання всередину сторонніх речовин і предметів, а також сторонні написи.
  • Товар, що має сліди несанкціонованого ремонту або втручання (розтин корпусу, заміна елементів, кустарне паяння).
  • Товар, що має засоби самодіагностики, що зафіксували неналежну експлуатацію.
  • Товар з дефектами, які виникли в результаті використання разом з неякісним приладдям або виробили ресурс.
  • Витратні матеріали, з'єднувальні та інтерфейсні кабелі.

Продаж продукції дистанційним методом

  • Товар належної якості може бути повернутий, якщо було збережено його товарний вигляд та споживчі властивості. Крім того, він має бути укомплектований документом, що підтверджує факт його покупки у конкретній компанії. За відсутності документа, що підтверджує факт покупки, він може посилатися на інші докази, які б підтверджували факт покупки в компанії.
  • Покупець не може відмовитися від продукції належної якості, якщо вона має індивідуально-визначені властивості, що роблять її використання можливим лише покупцем, що купує.
  • Якщо покупець відмовляється від товару, грошова сума, сплачена відповідно до договору, повертається йому продавцем протягом 10 днів після пред'явлення вимоги споживачем за вирахуванням витрат, які продавець поніс під час організації доставки товару.
  • Для здійснення повернення Товару, слід звернутися до Компанії та отримати від менеджера дані для відправки Товару Новою Поштою.

Повернення коштів

Поверненням коштів покупець може скористатися у наведених нижче випадках. Скористатися цим правом може протягом 14 діб, починаючи з дня покупки. Повертається повна вартість, що вказана у товарному чеку.

Основні положення щодо повернення коштів:

  • Повернення коштів може поширюватися на комп'ютерні комплектуючі, які були куплені у компанії "battery.net.ua" приватними особами в роздріб, як за пластиковою карткою, так і за готівковим розрахунком, незалежно від того, де була куплена продукція – у магазині або інтернет-магазин.
  • Послуга не охоплює продукцію, що купується в кредит, та товари, укомплектовані ліцензійним програмним забезпеченням.
  • Послуга повернення коштів охоплює тільки справні товари, що мають повну комплектність (драйвера, сполучні шнури, гарантійні талони, упаковка, опис). Для повернення коштів товар не повинен мати сліди експлуатації. Не тільки сам виріб, а й його упаковка має зберігати товарний вигляд. Якщо він був порушений, покупець має можливість скористатися платними послугами для його відновлення. Для визначення можливості надання цієї послуги слід звернутися до фахівців гарантійного відділу.
  • Товар повинен бути повернутий до гарантійного відділу магазину, в якому був придбаний.
  • Щоб повернути гроші, клієнт має надати оригінал паспорта, товарного та касового чека магазину.

Процедура повернення коштів включає:

  • Встановлення факту розповсюдження послуги на цей товар.
  • Передача товару гарантійному відділу магазину, де він був придбаний. Співробітники відділу здійснюють зовнішній огляд, а у випадках коли це необхідно – перевірку працездатності. Після цього вони приймають рішення щодо можливості повернення коштів.

Оформлення повернення грошей у місці покупки товару. Гроші можуть бути повернуті будь-якого робочого дня (з понеділка по п'ятницю) з 10:00 до 18:00.